Bate Vântu Frunzele, Se învârtesc moriştile…

July 30, 2010 · Posted in BadPolitics 

Joi a fost o zi foarte amuzantă în redacţie. Am tot anunţat de dimineaţă că se lansează brandu lui Udrea în China. Primele comentarii s-au legat, evident, de locul lansării. Dar, n-au fost prea multe.Tot valul de bancuri, glume şi înjurături s-a transformat în tsunamii pe la prînz când a apărut gluma de logo cu frunza. Am avut zeci de glume făcute ad-hoc pe marginea frunzei. @MarianHurducas a fost în total dumb şi le scotea una după alta. Ba că frunza ne reprezintă fiindcă noi tăiem frunze la câini, ba că ce-i al tău e pus de-o parte şi e acoperit cu frunza din logo sau că aşteptăm să pice frunza. Şi aşa mai departe…Noi am făcut aceste comentarii oarecum dintr-un plus de creativitate. Ba mai mult le-am împărtăşit şi pe twitter cu piticu21 iar una a ajuns să fie citată şi pe Realitatea. Am dat-o în râsu-plânsu când am aflat că şi domeniile de internet cu carpathiangarden au fost înregistrate de alţii.Între timp din îndepărtata Chină, doamna ministru băga pe blog că e o acţiune concentrată a trusturilor Realitatea şi Antena. Nici vorbă, doamnă! Azi când scriu această postare toate ziarele locale, toată presa de fapt comentează negativ la adresa logo-ului. Titlurile ziarelor au fost gândite şugubăţ şi editorii s-au întrecut pe sine. Aseară pe strada mea treceau două doamne care sigur nu fac parte din echipa mogulilor, care comentau cum ţara arde şi ministra se piaptănă de 900.000 de euro plus 75 de milioane de euro…cu o frunză, şi aia, copiată.Aş vrea să mai lămurim o chestie. Se tot vorbeşte de lansarea brand-ului. Contraziceţi-mă dacă greşesc dar aici avem de-a face cu lansarea unei…etichete. E o etichetă ieftină, cumpărată dintr-un shop on-line de etichete (logo-uri). Şi atât. Un brand, are ceva în spate. Un produs, un serviciu, ceva…o chestie de ascuns sub frunze.Noi ce avem? Dacă un turist care va viziona unul din spoturile pentru a cărui difuzare se vor cheltui din potul de 75.000.000 de euro, şi vrea să vină în grădina carpatică, ce găseşte? Drumuri bune, resorturi de 3-5 stele, servicii ireproşabile, programe turistice? Eu cred că nu găseşte nimic. Nişte români ancestrali, uitaţi într-un rural neschimbat de pe vreamea odiosului, şi cu . Un rural frumos, d.p.d.v. al unui director de imagine, dar total neconfortabil pentru turistul occidental obişnuit să primească maximum pentru banii pe care îi dă. Dacă suntem în faza construirii brand-ului cred că ar fi trebuit să o luăm puţin invers. Să bage dna ministru al dezvoltării (da,da, tot ea) banii ăştia în drumuri şi proiecte turistice punctuale pe care abia apoi să le promoveze printr-una din cele mai costisitoare campanii. O campanie pe care, îmi pare rău să o spun, n-o merităm, indiferent de cine dă banii respectivi (UE sau alţii…) Dar, cred că aici nu se pune problema cine-i dă, ci cine-i ia. Ştie cineva cum se poate emigra sigur în Canada?P.S. Una dintre colegele mele, de la care am învăţat multă meserie, mi-a zis ieri o chestie care am ascultat-o cu jumătate de ureche şi care nu îmi mai iese din cap: Să vezi dacă la alegerile următoare nu v-a trebui să alegem între Dan Diaconescu şi Elena Udrea…Oare de ce l-au scos pe DD în faţă acum şi ministreasa e prezentă peste tot?Da în Congo cum se emigrează?

Comments

Leave a Reply