Bogdan Roşca

Radio Industry & Music

Azi despre pasiuni: Top 3 most wanted cars

Mi s-a spus ca as putea scrie macar un post pe luna despre pasiunile mele. Notez, doua: masinile si jazz-ul. De cele mai multe ori gasesc ocazia sa vorbesc despre masini. Asta pentru ca foarte multi dintre prietenii si apropiatii mei se pricep la masini si mai putin la jazz. Recunosc ca nici eu nu sunt un maestru al jazz-ului, dar in ultimi ani  colectionez tot mai multe discuri si doar asta ascult.

Fiecare pasionat din domeniul auto are un top personal al masinilor de vis. Adica, daca intrebati un barbat caruia ii plac masinile ce ar cumpara daca ar avea la dispozitie citi bani ar vrea, v-ar face imediat o lista de vreo trei-patru masini la care atunci cind are timp viseaza in taina. Si va spun eu ca-si face timp pentru asta. N-ati vazut revistele auto din baie si pliante despre noile modele lansate?

In ceea ce ma priveste topul meu personal este foarte modest. Asta pentru ca nu-mi pot pune in wish list-ul personal masini  pe care sa nu le pot cumpara vreodata. Cui nu-i place Ferari, Lamborghini sau cine stie ce alta nava spatiala? Tuturor! Dar, sunt foarte putini cei care au privilegiul sa-si cumpere una. Noi admiram bestiile si mergem mai departe sa ne uitam la niste  masinarii mai usor tangibile.

Pe locul trei in topul meu personal se afla aproape la egalitate cele doua masini care se confunda cu suratele lor de pe probele speciale ale raliurilor: Mitsubishi Lancer EVO (toate) si Subaru Impreza WRX STI (toate). Parca Subaru imi place cu 3 centimetri mai mult.

Pe locul doi a stat pina nu de mult Alfa 159.  Pentru mine aceasta masina are cel mai dramatic design pe care l-am vazut de cind ma uit dupa masini. Privita din fata, masina se incrunta la tine si daca o vezi in oglinda retrovizoare nu prea iti vine sa te iei la harta cu ea. Cind trece pe linga tine poti admira silueta plonjata inspre inainte  gata, gata sa muste asflatul. Nici stopurile din spate nu dezmint designul   italiencei. De cind a aparut aceasta masina pe piata a stat in topul meu pe locul intii.  De ce nu mi-am cumparat una? Pentru  ca, sincer, ma tem de fiabilitatea indoielnica a acestei marci, mai ales ca eu nu ma pot gandi sa cumpar una noua ci trebuie neaparat sa fie second hand. Eu cred ca daca vrei sa-ti cumperi o masina frumoasa, care sa-i dea pe spate pe cei care trec pe linga tine trebuie sa-ti iei o italianca. Daca vrei o masina comoda, iei o frantuzoiaca. Daca vrei o unealta tehnica perfecta iei o nemtoaica. Si daca vrei una care sa le imbine pe toate trei: si frumoasa, si comoda si tehnica, iti iei o nemtoaica scumpa.

Si…locul intii este ocupat deja de jumatate de an de BMW seria 3  coupe. Asta mi se pare cea mai reusita masina pe care o vad acum pe strada. Designul exterior, interior si…cum merge nu pot fi, deocamdata comparate. Am condus un 335i si am ramas mut. Multumesc Radu pentru prilejul oferit!  La aproape trei saptamini de cind am condus aceasta masina pot sa va spun ca pe undeva imi pare rau ca am facut-o. Acum am un sentiment de gol, cind conduc altceva si practic, pentru mine, toate masinile din segmentul cuprins intre un Logan la mina a doua de maxim 3000 de euro si acest BMW nu mai conteaza. Oricare  ar fi ele. Deocamdata am banii pentru roti si bancheta din spate. Daca vind Audi-ul A4 pe care il am in prezent aproape fac bani de caroserie . Mai imi lipsesc vreo trei Logane ca sa ma pot atinge de una la mina a doua. Dar cum speranta moare ultima, socotesc cit string daca ma las de fumat…

Share

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.