ClubHouse user experience
În ceea ce mă privește, mirajul Clubhouse pare că se stinge deși tocmai am aflat că această companie poartă discuții pentru o preluare de , atenție!, 4 miliarde de dolari. Adică e în plin avânt. Încerc să folosesc această platformă în programul de “auto-dezvoltare” new media.
Între timp au apărut mai multe tool-uri asociate Clubhouse care pot ajuta userii să monitorizeze unele date și persoanele care îi urmăresc: Club+, Clubhouser, People of Clubhouse etc. Dar toate par a fi în modul Beta.
Experiența personală:
-Am întâlnit oameni interesanți, ceea ce mi-a dat speranțe pentru viitor. E un mediu în care poți întâlni români stabiliți în alte părți și care au proiecte în România, multe sociale sau în zona antreprenorială.
-Am dat și peste eternii “influensări” care mărșăluiesc și prin Clubhouse în speranța că vor cuceri și platforma asta. Mie unul mi-e cam lehamite dar, poate nu am găsit eu Camerele potrivite. Diferența dintre Camerele de discuție în limba română și cele străine este că românii sunt pe competiție și vor mai tot timpul să-și promoveze brandul personal, blogul sau podcastul, pare că toți se pricep la asta, iar străinii sunt colaborativi, vor să învețe și știu să asculte. Veți găsi destui specialiști români cu un bio neconcludent dar stăpâni pe romgleză și cu un vocabular de multinațională. “raising awarness”
-Sunt și oameni faini pe care merită să-i ascultați, să nu mă înțelegeți greșit. Eu caut oameni care mă pot inspira și care mă ajută să mă dezvolt. Să îmi deschidă mintea, să îmi dea idei.
-Trebuie să aloci timp ca să stai pe Clubhouse și să asculți ce se întâmplă acolo. Ideea e că nu merge doar să auzi. E ca la o conferință live unde urmărești atent ce zic oamenii, asta dacă vrei să rămâi cu ceva sau să pui o întrebare.
-Unele discuții sunt programate în jurul orelor 21.00- 22.00 și e cam dificil de stat seara pentru cei care mai au și o viață în offline😊
-Dacă vreți să aflați ce discuții sunt programate, e util de urmărit grupul ClubHouse România de pe Facebook.
-Atenție la “vânătorii de atenție” care urcă pe scenă dar nu au expertiză și nu au nimic de spus.
-E important să îți setezi corect notificările, altfel faci cu capul. Setați corect și domeniile care vă interesează. Aveți de ales dintre Knowledge, Life, Sports, World Affairs, Languages, Wellness, Entertainment, Hanging Out, Places, Arts, Hustle, Identity, Faith și Tech fiecare cu alte subdomenii. Aaaa! Și dacă sunteți invitat să vorbiți nu uitați să deschideți/închideți microfonul. Stați cu el închis dacă nu vorbiți 😁
-Vorbitul liber nu e chiar pentru oricine. Moderatul unor discuții cere însă puțină practică.